СІМ КРОКІВ З ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ЗАКОНУ № 199-ІХ Крок другий: 1 лютого 2020 року
20-03-02-01
29,00
грн.
40,00
грн.
Продовжуючи цикл публікацій СІМ КРОКІВ З ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ЗАКОНУ № 199-ІХ, започаткований у попередньому випуску ББП, зупинимося на нормах Закону України від 17 жовтня 2019 року № 199-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», які набрали чинності через два місяці з дня набрання чинності цим Законом, тобто 1 лютого 2020 року.

Власне, новація лише одна: пункт 9 розділу І Закону № 199-ІХ, і стосується вона питань реклами. Та ще одне доручення у розділі ІІ. «Прикінцеві та перехідні положення», про яке також згадаємо у цій статті.

ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО РЕКЛАМУ»

Верховною Радою ІХ скликання лише за пів року зміни до Закону України «Про рекламу» вносилися шість разів, зокрема, законами:
  • від 20 вересня 2019 року № 122-IX;
  • від 2 жовтня 2019 року № 139-IX;
  • від 17 жовтня 2019 року № 199-IX;
  • від 12 листопада 2019 року № 286-IX;
  • від 14 листопада 2019 року № 293-IX
  • від 19 грудня 2019 року № 396-IX.
То ж новації, внесені Законом № 199-ІХ, не можна розглядати без невеликого історичного екскурсу.

Click to order
Cart
Ваше замовлення
Total: 
Ваш Email
Ваш мобільний телефон
Промокод